Jak na zvuk s realtek ALC890?

d.petr d.petr na post.cz
Pondělí Srpen 16 12:46:03 CEST 2010

Dobrý den,
marně se pokouším zprovoznit zvuk s čipem ALC890 (snad realtek). Zkoušel jsem jádro 2.6.31.5, ale bez úspěchu, ať jsem volil cokoliv. Koneckonců ve zdrojácích tento čip (kód 890) uvedený není, jen nějaké z předchozí řady 880. Podíval jsem se i do nejnovějšího jádra 2.6.35.2 (?) a pokud jsem dobře koukal, nedošlo ke změně. Na internetu jsem také žádnou užitečnou radu nenašel, pouze odkaz na stažení jakýchsi patchů z alsa-project, ovšem ani ty čip nenašly.
Možná dělám něco špatně. Podařilo se někomu zvuk s tímto "zázrakem" zprovoznit? Stačí mi stereo, zbývajících přebytečných 6 zvukových kanálů, klidně někomu věnuji za dobrou radu.
PM