Re: Jak na zvuk s realtek ALC890? - vyreseno

d.petr d.petr na post.cz
Pondělí Srpen 16 19:54:15 CEST 2010

> Od: d.petr <d.petr na post.cz>
> Předmět: Jak na zvuk s realtek ALC890?
> Datum: 16.8.2010 12:46:22
> Dobrý den,
> marně se pokouším zprovoznit zvuk s čipem ALC890 (snad realtek). Zkoušel jsem
> jádro 2.6.31.5, ale bez úspěchu, ať jsem volil cokoliv. Koneckonců ve zdrojácích
> Stačí mi stereo, zbývajících přebytečných 6 zvukových kanálů, klidně někomu
> věnuji za dobrou radu.
> PM

Já jsem ..., já jsem ..., já to sem ani nemůžu napsat, vyloučili by mě z konference. Takovejch hodin! No jo, hlavně, že to hraje.
Ehm, nějak se mi zakázala ta zvukovka v BIOSu. Určitě sama, já bych to přece neudělal. :-)
Jinak v jádru nastavení, které jsem zkoušel už na začátku: sound, alsa, pci, intel hd audio, realtek a nvidia (možná lze jedno z toho vynechat). Hlásí se jako ALC889A.
Tak a protože jsem si poradil sám, tak si ponechám všech 6 přebytečných kanálů slíbených jako odměna za dobrou radu. :-)
PM