Plnohodnotná Wokenní mašina, ale virtualizovaná

Oto Buchta tapik na buchtovi.cz
Úterý Srpen 24 09:47:17 CEST 2010

Zdravím vespolek,
napadla mne dnes velmi hříšná myšlenka pokusit se rozchodit počítač tak,
aby se na první pohled jevil jako normální pecko s Woknama, ale přitom
vespod běžel Linux.

Moje představa prvotního a asi i funkčního řešení je následující:

Normálně nabootouje Linux s nahozenou podporou pro virtualizaci, jenom
se nenahodí žádné mingetty, čímž se schová login.
V jedné konzoli se spustí GDM s autologinem, ve kterém se nahodí jenom čisté Xy
a v nich se v "maximalizovaném" okně nastartuje virtualizační nástroj
(třeba VMWare Player nebo VirtualBox 3, které umí i DirectX)
a v něm zaNATovaná Wokna.

Toto řešení se mi ale příliš nelíbí, chtěl bych plně eliminovat
Linuxové uživatelské rozhraní,
ale se zachováním použitelnosti jako serveru. Pokud by tedy šlo nechat
Woknám kompletní UI (grafiku, krysu, klávesnici,
včetně použití Wokenních ovladačů pro konkrétní hardware) a
virtualizovat tedy "jenom něco" (procesor, paměť,
síťovku,disky,tiskárnu,...), bylo by to přesně to, co bych po tom
chtěl.

Je to vůbec realizovatelné? Nesetkal se s tím někdo? Budu nesmírně
vděčen i za RTFM,
neboť to bude znamenat, že někde nějaký ten FM existuje :-D

Nevím totiž, který manuál bych měl číst a nic o "polovirtualizaci"
jsem nevygůglil.

Dík,
--
Oto 'tapik' Buchta, tapik na buchtovi.cz, http://tapikuv.blogspot.com