Partition ends in the final partial cylinder.

Milos Prudek info na prudek.com
Středa Srpen 25 19:05:03 CEST 2010

On Wednesday, August 25, 2010 04:33:23 pm Adam Pribyl wrote:
> Vsechno navazuje a sedi

Jasne.

Ten disk jsem nerozdeloval pomoci cfdisk. Jak jsem psal, rozdeleni delal
instalacni program Linux Mint. To je nejaky graficky program, nevim jak se
jmenuje. Proste jsem klikal az jsem ziskal to rozdeleni ktere jsem chtel.

Teprve pozdeji az jsem investoval spoustu casu do vyladeni noveho Linuxu me
napadlo jen tak z legrace pustit cfdisk a podivat se na partition tabulku.

Moc diky za rady, a za ujisteni. Reinstalace by znamenala ztratu asi 3 dnu
nastavovani a vypadek hostovanych webu, takze to necham tak.

--
Milos Prudek
** Do NOT use email for urgent inquiries, please **