Re: Plnohodnotná Wokenní mašina, ale virtualizovaná

Oto Buchta tapik na buchtovi.cz
Úterý Srpen 24 13:38:42 CEST 2010

Důvody jsou minimálně dva:
a) iptables
b) reiserfs

Tedy:
- chci mít přehled o tom, co se na tom kompu děje a nemuset to řešit
externím wokenním firewallem
- podle mých zkušeností je z dob dávno i nedávno minulých jsou diskové
operace na ostrých Windows
pomalejší než na virtualizovaných na Linuxu nad ReiserFS.