Routování directed broadcast

Čtvrtek Srpen 26 18:20:01 CEST 2010

On Thu, 26 Aug 2010, Jan Houstek wrote:

> ovšem po chvíli civění do net/ipv4/route.c mám dojem, že linux to ani
> nijak zapnout neumí a vždy takový packet přijme jen lokálně. Nebo jsem
> něco přehlédnul?

Zapíná se to úpravou jmenovaného zdrojového souboru. :)
Zdá se, že by asi stačilo v ip_route_input_slow() poznat, že je to
directed broadcast na jiný interfejs, než odkud to přišlo, a nasměrovat ho
na ip_mc_output() místo stávajícího ip_local_deliver().

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21st century edition /