Zdileni diskovych oddilu v ramci trialbootu

leonardo leo na matrix-leo.cz
Pátek Srpen 27 15:29:53 CEST 2010

Ahoj ve spolek,
jeden čínský muž kdysi řekl: "Myslet, znamená h...o vědět."
A jak se ukázalo v mém případě to byla pravda, protože já myslel,
ale nevěděl.
Nyní se již /home sune pomocí taru na záložní externí disk, posléze bude
pro /home vyhrazen celý disk (menší) se swapem, přece jen /home zabere
hodně místa.

Jelikož mi šlo zdílení webu, pošty a mysql, zařídím se podle toho.

Teď už jen dvě (snad) poslední otázky týkající se Debianu.

1.Upgrate (povýšení na novou verzi) se v Mandrivě dělá většinou tak, že
se zruší staré depozitáře a nahradí novými s novou verzí Mandrivy. Lze
toto udělat i v Debianu?

2. Existuje v Debianu nějaká utilita pro centrální správu systému, něco
jako drakconf v Mandrivě ?

Viz zde: http://en.wikipedia.org/wiki/Drakconf