Zdileni diskovych oddilu v ramci trialbootu

Slávek Banko slavek.banko na axis.cz
Čtvrtek Srpen 26 21:49:16 CEST 2010

On Thursday 26 of August 2010 21:39:02 Oto Buchta wrote:
> Osobně bych se sdílení /home a /tmp nebál. V čem bych ale čerta tušil
> je určitě adresř /var, konkrétně pak určitě /var/lib. Raději bych
> "nezávadné" adresáře, jako je /var/log či /var/spool nalinkoval někam
> na sdílený disk, když už to chceš sdílet. Na tvém místě bych pak
> vytvořil jeden sdílený disk, ten namapoval třeba na /shared, vytvořil
> tam adresáře /home, /var, /tmp a já nevím co všechno ještě dává smysl
> sdílet a vytvořil k nim patřičné linky.

Rozhodně bych se bál i /var/spool a /var/log. Na obou systémech mohou být
nainstalovány různé služby, mohou mít různá UID/GID, mohou být výrazně
odlišných verzí,...

U /tmp není co řešit - ostatně v Debianu se při startu čistí :)

S /home by to také neměl být velký problém. Stačí zajistit v obou systémech
stejná UID/GID uživatelů, případně stejné zařazení do skupin. Problém však
může přijít s nastaveními pro výrazně odlišné verze programů.

Slávek