Útěk ikon plochy v KDE

Leonardo leo na matrix-leo.cz
Úterý Srpen 31 07:43:01 CEST 2010

Dne -10.1.-28163 20:59, honzarezna napsal(a):
> Tak jsem zjistil, že by to mohl mít na svědomí kopírovací dialog
> Krusadera. Má někdo taky podobný problém?
> Díky
> Honza

Podle mě je to vlatnost kde, prostě ikony musí být srovnány vlevo podle
vzoru windows (xp). Krusader v tom prsty nemá. Jakmile klepnete na
položku v kontextovém menu setřídit ikony podle něčeho tak se
automaticky srovnají vlevo. Zkuste si je srovnat dle sebe a prostě
uzamknout. Hodně zdaru.

Leonardo