Útěk ikon plochy v KDE

honzarezna honzarezna na seznam.cz
Úterý Srpen 31 20:57:44 CEST 2010

Díky za odpověď, ikony mám srovnané do mřížky a zamčené, přesto se po
dialogu Krusaderu přesunou všechny doleva. Setřídění ikon vůbec
nepoužívám a tuto kontextovou nabídku jsem nikdy nezkusil. Doufám, že to
není vlastnost KDE...
A ten dialog,který to způsobuje, není kopírovací, ale mazací.
Má někdo podobnou zkušenost nebo dokonce řešení?
Díky
Honza