RE: Presmerovanie len niekoľkých emailových adries na iný server

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Prosinec 9 16:42:04 CET 2010

Já myslím, že to jde, já to mám teda nastavený vše lokálně, ale část jde na
maildrop a část mailů na mlmmj. Ale tuším, že když se tam dá místo maildrop
smtp:druhy.server, tak to bude fungovat. Případně mrknout do helpu postfixu,
jestli ta syntaxe není jinak.
V main.cf je důležitý asi jenom tohle: transport_maps =
hash:/etc/postfix/transport
A v transport je clovek na domena.tld maildrop a tam bych tipoval, že má být
clovek na domena.tld smtp:druhy.server a pro ostatní uživatele pak @domena.tld
maildrop (nebo jiný nástroj na doručení mailů). Pořadí pak výjimky nahoře,
zbytek domény dole.