RE: ITX motherboard se dvěma PCI, nebo PCIe

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Sobota Prosinec 11 15:04:20 CET 2010

miniITX může mít IMHO jenom jeden slot a pak se dá použít stromeček.
Normální ITX může mít určitě víc, ale to asi ztrácí smysl a místo toho by
šlo použít ATX nebo microATX. Pokud se bavíme o formátu miniITX, tak s více
síťovkama se modely prodávají, ale obvykle se jedná o řešení, která se u nás
moc nedají sehnat a je třeba kupovat přímo u výrobce (tuším třeba MSI takový
desky nabízí). Cena se pak obvykle pohybuje o dost výš, než je u těch
normálně sehnatelných desek.
Případně třeba Intel D510 má jeden PCI slot a jeden miniPCI slot, tak by to
mohlo stačit, ale neznám záměr, tak nevím, jestli vyhoví.