ITX motherboard se dvěma PCI, nebo PCIe

Pavel Krafcik linkon na pjk.cz
Sobota Prosinec 11 15:18:32 CET 2010

no nazdar, spletl jsem si konferenci, ale stejně na tom poběží linux ;-)

Potřebuji počítač se dvěma síťovkami a se 4 seriovými porty pro ovládání
řídících modulů. Nechci použít žádné USB převodníky, kterým nevěřím.
Proto chci jeden slot na siťovku a jeden na kartu s porty a to všechno
musí běžet pod Centosem.

Pavel Krafčík