Etatherm

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Úterý Prosinec 14 13:02:17 CET 2010

On Mon, 13 Dec 2010, Rosta wrote:

> [...]
>
> pouzivam jejich soft pod Wine. Momentalne pod Wine HQ Etherm 1.0.14.1,
> mam ale starsi jednotku. Jejich programy bezi pod ruznymi verzemi Wine
> ruzne, napr. ve Wine HQ nejede jejich starsi prg. KomWin a ve starsich
> verzich Wine zas novy Etherm. V zasade jsem nic nenastavoval, udelal
> jsem jen symlink /dev/ttyS0 (/dev/ttyUSBx funkcni i s prevodnikem USB/
> RS232) na home/.wine/dosdevices/com1. V Etherm jsem jen musel zrusit
> prepinani RTS (nastaveni portu) chovalo se to pri zapnutem divne, tj.
> neproslo treba 7 pokusu z 10. Jeste jeden poznatek, jednotka

Resim podobny problem s jiny SW od jineho vyrobce regulacnich systemu BMR
- SW odmita pod Wine v Fedore 13 i 14 najit com porty. SW pouziva Comport
Library. com1 jsem v dosdevices vytvoril, prava jsem zkousel nejruznejsi,
vse marne. Jinak funguje OK. Celkem bych uvital jakekoli zkusenosti se
zprovoznenim Etathermu. Co to je za verzi Wine Etherm?

Jinak se mi pomoci HW VSP3 a socatu poradilo zprovoznit prenos seriove
komunikace z virtualniho COM portu na /dev/ttyUSB0 pres TCP/IP. Neni to
uplne 100%, jeste to potrebuje poladit. Nicmene tak lze pristupovat
vzdalene na seriove zarizeni pripojene k Linux z Windows.

> Prijemny vecer
> R. Hornak

Adam Pribyl