caste pady OS

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Prosinec 15 21:30:51 CET 2010

Deska občas paměti blbě detekuje. Někdy pomůže třeba i update biosu, ale
obvykle stačí frekvenci ručně nastavit. Pokud se všechny paměti nastaví na
zvolenou rychlost a časování jako nejslabší modul, mělo by to fungovat. Ale
kombinace různých pamětí někdy prostě nefungují...
Lze s jistotou vyloučit vadný zdroj, přehřívající se CPU nebo VGA?