caste pady OS

Milos Prudek info na prudek.com
Středa Prosinec 15 22:30:29 CET 2010

Dne středa, Prosinec 15, 2010 09:30:51 odp. Tomáš Koželuh napsal(a):
> Ale
> kombinace různých pamětí někdy prostě nefungují...
> Lze s jistotou vyloučit vadný zdroj, přehřívající se CPU nebo VGA?

Systém padá i poté, co jsem tam nechal jen ten novější kit 4GB.

Nevím jak diagnostikovat přehřívající CPU nebo VGA, ani vadný zdroj, nicméně
po restartu to typicky funguje 17-24 hodin, a počítač nikdy nevychládne -
dělám jen hw reset.

--
Milos Prudek
** Do NOT use email for urgent inquiries, please **