Konverze H264

Jan Hrach jenda na yakumo.hrach.eu
Neděle Únor 14 18:46:11 CET 2010

Dne 14.2.2010 17:39, honzarezna napsal(a):
> Zdravím, sháním jistý krimi seroš, mnoho dílů už jsem sehnal jako
> klasický Xvid (který náš stolní přehrávač přehrává), ale dva díly mám v
> HD kodekem H264 (to přehrávač nespapá). Zkusil jsem Avidemux, ale ten
> spadne, když chci uložit projekt, v němž mám nastavenou konverzi na
> Xvid. Máte s tímto nekdo zkušenosti, popř jaký by se k tomu hodil program?
> Díky

No, když pomineme, že XviD je kodek a ne formát a H.264 je formát a ne kodek (máš to přesně naopak) a nezmiňuješ se o kontejneru a formátu zvuku, který ten přehrávač papá :-), tak snad
mencoder input -o out.avi -oac copy -ovc lavc -lavcopts vcodec=mpeg4
nebo
mencoder input -o out.avi -oac copy -ovc lavc -lavcopts vcodec=libxvid
(oboje by mělo vyrobit MPEG-4 ASP video)

--
Jan Hrach
Mail: jenda {} hrach.eu