Konverze H264

honzarezna honzarezna na seznam.cz
Neděle Únor 14 21:20:41 CET 2010

Aha, díky, mám v tom slovenský ženský hokej...
Avidemux ukazuje, že původní video obsahuje zvuk AAC, takže bych to asi
nejradši převedl na klasické variabilní mp3. Teď koukám, že žádná
klikací nadstavba Mencoderu není...
Umí mencoder dělat zároveň obraz i zvuk jedním příkazem?
Díky moc.

--
S pozdravem
Honza Reznicek