Problém s tiskem z firefoxu

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Úterý Únor 16 11:16:50 CET 2010

Dobrý den

dnes jsem se konečně naštval a chci vyřešit letitý problém s fonty při
tisku. Popíšu situaci.

Zobrazení stránek v Firefox je OK, ale výsledný tisk je kvůli špatnému
kerningu (rozestup písmen) velmi špatně čitelný - některá písmena jsou
přes sebe, někde jsou mezery skoro jako mezi slovy. Původně jsem myslel,
že je to obecný problém linuxového tisku, ale zdá se, že to bude pouze
ve firefoxu na linuxu.

Máte někdo podobné zkušenosti? Špatný výsledek je hlavně v případě, že
font není předepsán.

Zkuste prosím tyto dvě stránky:

zkuste např. tuto stránku:
http://www.beh.sportsite.cz/treninkove-tipy-a-rady/maximalni-tepova-frekvence-a-intenzita-zatizeni/tisk

http://www.sportsite.cz/index2.php?option=com_content&task=view&id=454&pop=1&page=0&Itemid=47

Používají patkové i bezpatkové písmo.

Zobrazení se zdá být OK, ale v náhledu tisku je vidět problém, který
popisuji. Včera jsem se pokoušel k mailu připojit screenshoty s ukázkou,
jak se ten náhled zobrazí u mě, ale protože to neprošlo, tak to posílám
bez něj.

1. Máte také stejné problémy?
2. Jde to nějak vyřešit?
3. Obejít se to dá tiskem z browserů založených na webkitu, kde jsem
   tento problém nepozoroval, ale to vidím až jako poslední řešení.

Pavel