Problém s tiskem z firefoxu

Petr Šobáň soban na soban.cz
Úterý Únor 16 12:41:04 CET 2010

Dne 16.2.2010 11:16, Pavel Lisy napsal(a):
> Dobrý den
>
> dnes jsem se konečně naštval a chci vyřešit letitý problém s fonty při
> tisku. Popíšu situaci.
>
> Zobrazení stránek v Firefox je OK, ale výsledný tisk je kvůli špatnému
> kerningu (rozestup písmen) velmi špatně čitelný - některá písmena jsou
> přes sebe, někde jsou mezery skoro jako mezi slovy. Původně jsem myslel,
> že je to obecný problém linuxového tisku, ale zdá se, že to bude pouze
> ve firefoxu na linuxu.
>
> Máte někdo podobné zkušenosti? Špatný výsledek je hlavně v případě, že
> font není předepsán.

> [...]

Mě to problém nedělá.

Ale kdysi mě to dělal nějakej program, problém byl že vzal první font
který ho napadl (vyhovoval) a on při určitém zvětšení měl blbou metriku.

Řešil jsem to že jsem ten font našel a odinstaloval a nechal pouze ty co
neblbly.

Takže skuste si pohrát ve FF s náhradou fontů ? Pozor budete muset asi
projít všechny položky.

Kašel, koně a lásku lze ukrýt velmi těžko.
		-- Franklin