Zjisteni zapnutosti monitoru

Ludek Finstrle luf na pzkagis.cz
Čtvrtek Únor 18 13:47:40 CET 2010

Thu, Feb 18, 2010 at 12:59:21PM +0100, Adam Pribyl napsal(a):

> Pokud mate aspon jedno zarizeni, ktere podporuje EDID, muzete zkusit neco
> vymyslet pres monitor-edid.

Podle me oboji umi EDID, ale nenasel jsem v tom, jak zjistit, zda
je ten monitor/televize zapnuty nebo vypnuty. I podle popisu EDID na
wikipedii to vypada, ze to nedava stovave informace zapnuto x vypnuto.

Kdyz jsem zkousel monitor-probe-using-X, tak to vratilo uplne
to stejne jak pro zapnuty, tak pro vypnuty monitor.

Kdybyste tusil, kam vice zamirit ...

Luf