kvm a virtualy na lvm

Martin Kraus lists_mk na wujiman.net
Čtvrtek Únor 18 14:23:12 CET 2010

Zdravim.
  Uz me Xen zvedl mandle naposledy, takze premyslim na migraci na KVM.
Zajimalo by me, jake s tim mate zkusenosti, co se tyka problemu a nedostatku s
KVM. Nerad bych si nabehl a zmigroval na neco, co bude jeste horsi nez Xen.

Mel jsem celkem prijemnou spolupraci na Xenu, kde jsem si udelal lvm
pratitionu, debootstrapem nainstaloval system, poeditoval par radek v
konfiguraku a jel jsem. Koukal jsem na KVM, ale  v zasade co se tyka lvm, jsem
nasel pouze nejake divne popisy instalace. Rad bych vedel, jestli se s tim da
spolupracovat podobne jednoduchym zpusobem, jako na Xenu, pripadne jake
vychytavky me cekaji, protoze at se zpivaji jakekoliv chvalozpevy, vzdycky je
v tom nejaka silenost.

diky za postrehy
mk