program pro upozornovani na vyroci?

Petr Barta Petr.Barta na black-sky.cz
Pátek Únor 19 09:13:47 CET 2010

Ahoj vespolek,
 	velmi dlouho jsem pouzival programek, ktery mi kazde rano poslal
upozorneni na vyroci a planovane aktivity, tak jak jsme je mel ulozene v
konfiguracnich souborech. Bohuzel, nedavno jsem prisel o disk (samozrejme,
vcetne naproste vetsiny dat), a krome jinych se mezi obetmi stal prave
etnhle programek.

 	Vim ze ho napsal nekdo na MFF, uz kdysi davno, a existoval ke
stazeni v podobe zdrojaku. Bohuzel, nemuzu ho najit, a nedari se mi ani
najit nejakou odpovidajici utilitku, ktera by delala totez (= command
line utilita, s moznosti definovat jednorazove akce zalozene na
kalendari, opakovane udalosti typo narozeniny apod., a upozornujiic
kazdy den v definovanem case do mailu, s moznosti si upozorneni vyvolat
kdykoliv rucne).
 	Neni tu nahodou nekdo, kdo ma jeste k dispozici ty zdrojaky? :-)

 	Predem diky,
 	Petr