program pro upozornovani na vyroci?

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Pátek Únor 19 09:59:25 CET 2010

Ahoj,
kdysi jsem napsal neco podobneho. Je to skript v perlu spousteny 1x
denne cronem. V /etc se definuji uzivatele, kterym se prohledava
konfigurak v HOME. V nem je den, mesic a text. Dnesni polozky se poslou
mailem. Jestli vam to takto staci pripadne si to umite priohnout, tak
vam to muzu nekam vystavit.
Lada