Rozlišení a frekvence

honzarezna honzarezna na seznam.cz
Pátek Leden 1 21:34:37 CET 2010

Zdravím všechny v novém roce, tak jsem zvítězil nad hmotou. Pomohl mi v
tom software od nVidie. Nechal jsem si vygenerovat hustohustě
alternativní xorg.conf a objevil v něm v sekci screen option metamodes.
A to má vypadat takhle:

Section "Screen"
     Identifier "screen1"
     Device "device1"
     Monitor "monitor1"
     DefaultColorDepth 24
     Option "metamodes" "1024x768_60 +0+0; 832x624_60 +0+0; 800x600_60
+0+0; 640x480_60 +0+0; 320x240_60 +0+0"

Zkrátka všechno na 60Hz

HorizSync a VertRefresh jsem vymazal úplně.

A hra jede.
Díkky všem.