Midnight Commander zvyraznenie adresarov

Petr Klíma petr.klima na sobriety.cz
Pondělí Leden 18 21:29:56 CET 2010

Dobrý večer,
mám Debian unstable a nějakou dobu jsem trpěl stejně ošklivým MC - pro
záznam dodám, že to nejen nezvýrazňovalo adresáře, ale ani např.
spustitelné soubory, prostě žádný barevný text, i když jiné aplikace
(aptitude, bash) barvu textu v té samé konzoli hravě zvládaly.

Vyřešil to dnešní update mc na verzi 4.7.0.1

Petr

--
Petr Klíma

Vývojář, správce sítě