Midnight Commander zvyraznenie adresarov

Martin Tiršel lk na blackpage.eu
Pondělí Leden 18 21:42:33 CET 2010

Ano, presne ako popisujete :( Skusim teda pockat 8 dni, ak tam nieco
nezasiahne, uz som nad tym stravil snad 2 hodiny a nijako som nepokrocil :(

mc (3:4.7.0-1 to 3:4.7.0.1-1)
Maintainer: Debian MC Packaging Group
Too young, only 2 of 10 days old
Not considered