Re: OT: Organizační software pro workflow

Oto Buchta tapik na buchtovi.cz
Úterý Leden 26 17:30:50 CET 2010

Velice triviálně jsme něco podobného (schvalování analýz, designů,
PRDů a jiných Requirement Dokumentů, třeba Marketing :-D ) dělali v
Systinetu (a kluci v tom v HP pořád pokračují) pomocí http://twiki.org
. Stačí vytvořit jednoduchou šablonu topiku, přidat do ní jednoduchý
formulářek, zaregistrovat v Notify k topiku patřičné a je to. Navíc to
automaticky verzuje požadavky... No a s navázáním na
ActionTrackerPlugin to bude zmíněným na jejich domovském topiku
výhružně vysvěcovat, že už měl před třemi dny něco schválit a on to
neudělal... Ono totižto mít naprosto striktní schvalovací proces se
velice brzy ukáže jako problematické. Proto je vhodné to mít děláno
volně a je pouze na zodpovědné osobě, aby vydala ten finální
schvalovací příkaz. Postup:
   * Žadatel zadá požadavek podle konkrétní šablony
   * Vygeneruje se několik emailů všem, co s tím mají co dělat
   * Podívají se, oznámkují.
   * Žadatel, když vidí, že tam má schválení od všech, RUČNĚ změní
stav, žádost dostane správce, porovná všechna vyžadovaná schválení
(nemůže vše automtaciky nechat na schvalovacím procesu, sám si to
stejně musí ověřit), provede, udělá záznam, změní stav.

Každá změna může (ale nemusí) znamenat vygenerování emailu
zainteresovaným stranám.

Nikdo si nelajzne udělat něco, co nesmí, protože velice brzo se na to
přijde (je to verzované) a následky nechť si potom připíše sám.

Má to pod sebou RCSko, je to v Perlu, instalace pouhým rozbalením do
adresáře s nastavením pár proměnných...