OT: Organizační software pro workflow

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na rwe.cz
Středa Leden 27 08:13:23 CET 2010

Pokud jde o schvalování a workflow, koukni na JBoss a jeho modul Jbpm.
Jestli to ale není moc velký kanón. To s těmi právy by se dalo doplácat
jako automatické akce...

s pozdravem
Vladimír Náprstek
e-mail: vladimir.naprstek na rwe.cz