vodafone gprs wvdial nefunguje

Milos Prudek info na prudek.com
Čtvrtek Červenec 15 21:16:23 CEST 2010

On Thursday 15 July 2010 20:19:45 Tomáš Koželuh wrote:
>  *99***1# nebo mně občas

Ano, *99***1# jsem zkousel, bohuzel vysledek je stejny.

> fungovalo *99***3#.

To mi nefunguje, vraci mi to Invalid dial command.

Mobil je Samsung C3050, browser profile mam nastaven na GPRS Web, jeho
parametry jsem ověřoval u Vodafone:
Home URL: http://
Proxy: No
Linger time: 300
DNS: no
Bearer: GPRS
APN: internet
Login ID:
Password:

Aktualni nastaveni wvdial.conf:

Modem = /dev/rfcomm0
Baud = 115200
Dial Command = ATD
Phone = *99***1#
Init = ATZ
Init2 = AT+CGDCONT=1,"IP","internet"
username = a
password = a
New PPD = yes
Stupid Mode = on

A nefunguje. Stejne bych radsi pouzival kppp, ale pomoci wvdial mam vetsi
sanci to odladit. wvdial mi jasne rika ze spousti pppd. Vypada to ze se
spusti pppd a nema zadna data ze strany Vodafone. Nechapu to. Prosim pomozte.

--
Milos Prudek
** Do NOT use email for urgent inquiries, please **