IPv6 autoconf doporucene praktiky?

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Čtvrtek Červen 3 10:19:25 CEST 2010

	Dobry den,

jake jsou doporucene praktiky ohledne IPv6 a automaticke konfigurace
klientu? Pouzivate stavovou konfiguraci (stavove DHCPv6) nebo beszstavovou
(router advertisement + bezstavove DHCPv6)? A davate IPv6 adresy
autokonfigurovanych klientu nejak do DNS?

	Mam v podstate dva typy siti:

1. sit pro notebooky. Tady uzivatele prichazeji a odchazeji, prinejhorsim
	ani nepotrebuju je mit v DNS (ale porusim RFC1912 sekci 2.1).

2. site kde jsou vesmes staticke pocitace, ale nektere z nich chteji
	dostavat adresu dynamicky (stroje v klastru, notebooky
	zamestnancu, ...). Tady bych chtel aby stroj mel trvalejsi IPv6
	adresu nez jen EUI-64 vygenerovanou z MAC adresy, a aby pokud mozno
	i byl v DNS.

	Doplnujici dotaz: jak prepnu mezi stavovou a bezstavovou konfiguraci
ve Fedore? V dokumentaci initscripts jsem nasel jen IPV6_AUTOCONF=yes,
ale to asi dela bezstavovou konfiguraci.

	Diky,

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |
Please don't top post and in particular don't attach entire digests to your
mail or we'll all soon be using bittorrent to read the list.     --Alan Cox