SquirrelMail local_autorespond_forward problem

Jan Volesak volesak na aristia.cz
Čtvrtek Červen 3 16:21:35 CEST 2010

Dobrý den,
po updatu se mi bloknul plugin local_autorespond_forward. Při pokusu o spuštění pluginu ze SquirrelMailu dojde k hlášce:
ERROR:
Error: Unable to connect to FTP server. Please try again later
Error: Unable to connect to FTP server. Please try again later
Error: Unable to connect to FTP server. Please try again later
Error: Unable to connect to FTP server. Please try again later

local_autorespond_forward využívá ftp k uložení souborů pro vacation v /home uživatele. Používám vsftpd. Vše je na jednom stroji. Lokálně se k ftp přihlásím. Při pokusu ze SquirrelMailu log ani necekne. S největší pravděpodobností se ani apache nepokusí ftp navázat. Připadá mi to jako by chyběla podpora pro ftp v php, ale phpinfo hlásí FTP support: enabled. Ještě jsem našel problém při spouštění apache, který by mohl být příčinou:
PHP Warning:  PHP Startup: Unable to load dynamic library '/usr/lib/php5/extensions/php_bz2.dll' - /usr/lib/php5/extensions/php_bz2.dll: cannot open shared object file: No such file or directory in Unknown on line 0
PHP Warning:  PHP Startup: Unable to load dynamic library '/usr/lib/php5/extensions/php_curl.dll' - /usr/lib/php5/extensions/php_curl.dll: cannot open shared object file: No such file or directory in Unknown on line 0
PHP Warning:  PHP Startup: Unable to load dynamic library '/usr/lib/php5/extensions/php_dba.dll' - /usr/lib/php5/extensions/php_dba.dll: cannot open shared object file: No such file or directory in Unknown on line 0
.
.
.
řešení jsem ale nenašel. Zkoušel jsem reinstalovat php, nepomohlo to. To samé mám jinde je to plně funkční. Verzemi by to nemělo být.

Díky za nápady
Honza Volešák
P.S. Systém je OpenSuse 11.2 i586, SquirrelMail verze 1.4.20, php5-5.3.2, php5-ftp-5.3.2-1.1.1, vsftpd-2.0.7-5.2.1