SquirrelMail local_autorespond_forward problem

Jan Volesak volesak na aristia.cz
Čtvrtek Červen 3 18:06:32 CEST 2010

...jiný systém? No ruku do ohně bych za čistou instalaci nedal, nedělal jse to já. Ale zkusil jsem to reinstalovat a zdá se to být OK. Možná zkusím komplet odinstalovat php a znovu jej nainstalovat.
phpinfo:
 Directive                                      Local Value             Master Value
allow_url_fopen                         Off                     On

ftp_connect()
ftp_login()
...otestuji až bude trocha času
Díky
Honza Volešák

dobrý den,

trochu mě zaujaly ty extenze těch chybějících knihoven .dll, to mi
připomíná trochu jiný OS než OpenSuse.
Ale trochu víc k věci, nezkusil jste pouze v php  ftp_connect(),
ftp_login()? Příp. s jakým výsledkem?
Možná ještě jak vypadá v php.ini:  allow_url_fopen?

S pozdravem

Miloslav Synek