SquirrelMail local_autorespond_forward problem

Miloslav Synek synek na pbtisk.cz
Čtvrtek Červen 3 17:56:08 CEST 2010

dobrý den,

trochu mě zaujaly ty extenze těch chybějících knihoven .dll, to mi
připomíná trochu jiný OS než OpenSuse.
Ale trochu víc k věci, nezkusil jste pouze v php  ftp_connect(),
ftp_login()? Příp. s jakým výsledkem?
Možná ještě jak vypadá v php.ini:  allow_url_fopen?

S pozdravem

Miloslav Synek

Počítače jsou výborným pomocníkem při řešení těch problémů, které by bez
nich vůbec neexistovaly......
Můžeme o tom diskutovat, můžeme o tom vést spory, můžeme s tím dokonce
i nesouhlasit, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.