OT: Kam v byte uklidit hucici pocitac?

Vladimir Macek macek na sandbox.cz
Pátek Červen 11 12:58:31 CEST 2010

Zdravicko,

budu se stehovat do noveho bytu a tedy i zarizovat pracovni kout, kde
travim vetsinu svych hodin. Proto bych rad nacerpal inspiraci od tech z
vas, kteri uspesne provedli neco se situaci, kdy jim hucici stroj vadil.

Koupil jsem sice nedavno skrin Cooler Master a i zdroj teto znacky,
presto pocitac vydava znatelny hluk i pri CPU v klidu (pri zatezi se
hluk okamzite zveda, ale to je zridka a nevadi). Lezi ode me 3/4 metru
na zemi.

Za reseni nyni nepovazuju vymenu platformy, vyhovuje mi vykon Intel
Core2CPU E7300 na 2.66GHz, bogomips: 5333.24. Ale treba neco nevim. :)
Pozn.: Pouzivam k plne spokojenosti VGA kabel (nikoli DVI).

Idealem by bylo naproste ticho. Diky za jakekoli napady.

Nejsem zcela OT: Je to prirozene Linux. :)

--
\//\/\ : Vladimir Macek : http://macek.sandbox.cz : +420 608 978 164