Kam v byte uklidit hucici pocitac?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Červen 11 13:50:26 CEST 2010

Používám Athlon X2 240e, externí zdroj, kompletní PC pasivně chlazené, disk
SSD 64GB, hlučnost 0dB. Data na serveru - Intel Atom, opět pasivně chlazené,
hluk dělají pouze disky v mirroru, není prakticky slyšet.
Pokud potřebuju opravdu velký výkon, zapnu herní PC, už zhruba čtvrt roku
jsem je nepotřeboval.
Bohužel jinak než pasivním chlazením nelze hlučnost odstranit. Ve finále
bude rušit minimálně zdroj a případně i disk.