OT: Kam v byte uklidit hucici pocitac?

Petr Baláš petr na balas.cz
Pátek Červen 11 14:57:57 CEST 2010

2010/6/11 Vladimir Macek <macek na sandbox.cz>:
> Zdravicko,
>
> budu se stehovat do noveho bytu a tedy i zarizovat pracovni kout, kde
> travim vetsinu svych hodin. Proto bych rad nacerpal inspiraci od tech z
> vas, kteri uspesne provedli neco se situaci, kdy jim hucici stroj vadil.
>
> Koupil jsem sice nedavno skrin Cooler Master a i zdroj teto znacky,
> presto pocitac vydava znatelny hluk i pri CPU v klidu (pri zatezi se
> hluk okamzite zveda, ale to je zridka a nevadi). Lezi ode me 3/4 metru
> na zemi.
>
> Za reseni nyni nepovazuju vymenu platformy, vyhovuje mi vykon Intel
> [...]

Zdroj Fortron optimalne GLN ci neco podobneho.
Vetraky v case - ArcticCooling 12025L ci obdobu
Vetrak na procesor Arctic Cooling Freezer7 (nejlepe puvodni
  nynejsi rev2 ma nic moc uchyceni, ale hlucnost je OK).
grafika - pokud je tak vymenit za pasivne chlazenou

Vysledek nebude uplne bezhlucny ale neco uslysite jen velice
blizko PC a bude to za relativne male penize.
Klidne fyzicky predvedu vysledek jen nejsem z Prahy :-)

--
Petr Baláš - petr at balas dot cz