Gnome - asociace programů dle přípony souboru

Jiří Volf konference na volfovi.net
Čtvrtek Březen 4 15:18:39 CET 2010

Dobrý den,

hmm, tohle ale asociuje programy vzhledem k typu souboru,
což jsem popisoval, že nechci. S tímhle jsem to zkoušel
hned, ale nastavit, aby se soubory s příponou rdp otevíraly
v tsclientu a ne v geditu (jak mám nastaveno pro textové soubory)
se mi nepodařilo.

JV