max velikost souboru vytvoreneho pomoci dd

Stanyjol stanyjol na centrum.cz
Pátek Březen 5 09:21:09 CET 2010

Zdravim,

Zalohuji disk cca 160GB. Chci udelat jen obraz, který bych mohl pozdeji
nahrat zpet. Idealni se mi zdalo dd, jenze to mi zkopíruje jen 64GB. Prvne
jsem si myslel, ze je to omezeni souborového systemu, který mam doma -
jediny oddil s dostatečnou velikosti je kryptovany. (opensuse 11.2 64bit)
Tak jsem to zkoušel v praci, ale tady to muzu dat jen na server - pripojit
hdd na stanici a pomoci cifs mount na server. Ale vysledek stejny jako doma.
64GB a konec. (Primo do servru to pochopitelne strcit nemuzu - radeji
nevypinat :-) )

Vim, ze XFS na serveru (64bit opensuse 11.1) by tyhle velikosti zvladat mel.
Nevim kde hledat chybu tohoto omezeni?