Remote Access na vzdalene stanice

Zdenek Mazanec konference na betateam.com
Pátek Březen 5 14:30:13 CET 2010

No, jestli si protistrana dovede pustit vpn, tak neni duvod aby mela
verejnou adresu.
Bohate postaci, kdyz vzdalena pomoc a protistrana bude na stejnem vpn
koncentratoru, muzou pak komunikovat po vpn adresach.

Nicmene to asi neresi problem. TeamViever, crossloop, LogMein, Vnc,
tohle vsechno je zalozeno na tom, ze protistrana _vi_ co dela vzdalena
pomoc. Kdyz si pustite dalsi sesnu k tomu, komu chcete pomoct, tak je to
neco trosku jineho.

Vlastne me napada, ze VNC by to mohlo resit - ve svete windows urcite.
Po vpn adresach by to jiste slo. Nevim, jak to funguje na linuxu, na
linuxi vcn jsem se nikdy nepripojoval. Pokud to nepousti dalsi sesnu
(IMO pousti) tak by vpn bylo reseni. Otazka je, zda si ji protistrana v
pripade nouze dokaze pustit.

ZM