umisteni opensource projektu

Vladimir Macek macek na sandbox.cz
Pátek Březen 12 10:34:26 CET 2010

On 12.3.2010 08:30, Antonín Kolísek wrote:
> Ahoj, nejprve se omlouvam, ze se dotaz netyka uplne Linuxu (na prvni
> pohled). Chci se zeptat, zda nekdo nevite jestli existuje nejaky
> "web" podobny napr. Google Code  nebo Sourceforge pro umisteni Open
> Source projektu (bez nutnosti tvorby webu), ale pozadavek je, aby to
> byla ceska sluzba. Chci nekam umistit projekt, ktery je momentalne
> urceny pouze pro ceske uzivatele, takze nevim, zda je pro toto vhodne
> Sourceforge. Extra web tvorit take nechci. Hledam proste neco
> ceskeho, maleho, jednoducheho kam nakraju projekt, popis,
> [...]

Pisete, ze je pro ceske uzivatele urcen dnes. Myslete na zitrek a
vyuzijte nejlepsi soucasnou zahranicni sluzbu, ktera idealne ma treba i
ceskou lokalizaci.

Jinak jste napsal malo konkretnich pozadavku, aby mi bylo zrejme, co
vlastne hledate. Rekl bych, ze tomu vyhovuje kterykoli cesky free web
provider, treba sweb.cz.

--
\//\/\ : Vladimir Macek : http://macek.sandbox.cz : +420 608 978 164