umisteni opensource projektu

tv na fuzzy.cz tv na fuzzy.cz
Pátek Březen 12 10:45:58 CET 2010

> Pisete, ze je pro ceske uzivatele urcen dnes. Myslete na zitrek a
> vyuzijte nejlepsi soucasnou zahranicni sluzbu, ktera idealne ma treba i
> ceskou lokalizaci.

Otázka IMHO je na jaké uživatele je to cílené - většina linuxáků je IMHO
na zahraniční služby (sourceforge apod.) zvyklá a nemá s tím problém. Ale
to se týká hlavně uživatelů - pokud chcete aby na tom mohli spolupracovat
i anglicky nehovořící vývojáři, tak by to asi mohl být problém ...

Ale projektový web konec konců můžete udělat česky a vývojáři stejně ve
výsledku potřebují hlavně přístup do repositáře se zdrojáky (Subversion,
git, ...) tak by to snad nemusel být až takový problém.

> Jinak jste napsal malo konkretnich pozadavku, aby mi bylo zrejme, co
> vlastne hledate. Rekl bych, ze tomu vyhovuje kterykoli cesky free web
> provider, treba sweb.cz.

Sweb poskytuje hosting pro vývojáře? Tím myslím připravenou infrastrukturu
s hostingem Subversion (nebo jiného SCM), bugtrackerem, CI prostředím
apod.? Já původní dotaz pochopil tak že právě o tohle jde (proč by jinak
zmiňoval sourceforge a google code?) a sweb pokud vím poskytuje jenom
standardní webhosting.

Každopádně já na svoje projekty používal / používám právě sourceforge a
jsem s tím spokojený. Ale nikdy jsem neměl podobný požadavek na cílení
projektu na "čechy".

Tomáš Vondra