Úložiště pro dokumentaci IT

Miroslav Vancl mira.vancl na gmail.com
Pátek Březen 12 11:34:24 CET 2010

Zdravím,

Neporadil by mi někdo vhodnou volně dostupnou webovou technologii pro
udržování dokumentace k IT systémům ?
Měl by mít snadnou editaci textů, ideálně s použitím jednoduchých
šablon, možnost vložení obrázků, revizní systém, přístupová práva,
indexaci a/nebo rejstřík, ideálně s možností integrace databází s
technologickými informacemi (DNS, LDAP a pod.) a s možností exportovat
určité větve dokumentace do podoby lineárního dokumentu (třeba pdf).

Napadly mě wiki systémy ale nejsem jejich znalec, takže nevím, jestli
je to nejvhodnější směr a nevím jak se v těch desítkách produktů
zorientovat.

Díky a promiňte poněkud offtopic dotaz.

M. Vancl