php pres fastcgi, jak zarucit konfiguraci php.ini

Martin Tiršel lk na blackpage.eu
Pondělí Březen 15 11:01:35 CET 2010

Zdravim,

velmi som nepochopil s tym open_basedir a jednotym docielenim. Vo wrapperi
sa da php spustit s '--php-ini /cesta/k/php.ini' a kazdemu userovi tak
nastavit zvlast open_basedir (kazdy user ma svoj wrapper a php.ini, to
vsetko mimo open_basedir). Pripadne wrapperu a php.ini suboru nastavit ako
vlastnika treba roota a skupinu taku, v ktorej je aj uzivatel, co by aj
napriek open_basedir malo byt pre istotu. O inom rieseni neviem, ze by
existovalo.

--
S pozdravom,
Martin Tiršel