php pres fastcgi, jak zarucit konfiguraci php.ini

Martin Kraus lists_mk na wujiman.net
Pondělí Březen 15 15:16:58 CET 2010

On Mon, Mar 15, 2010 at 11:01:35AM +0100, Martin Tiršel wrote:
> velmi som nepochopil s tym open_basedir a jednotym docielenim. Vo
> wrapperi sa da php spustit s '--php-ini /cesta/k/php.ini' a kazdemu
> userovi tak nastavit zvlast open_basedir (kazdy user ma svoj wrapper
> a php.ini, to vsetko mimo open_basedir). Pripadne wrapperu a php.ini
> suboru nastavit ako vlastnika treba roota a skupinu taku, v ktorej
> je aj uzivatel, co by aj napriek open_basedir malo byt pre istotu. O
> inom rieseni neviem, ze by existovalo.

kdyz dam jineho uzivatele, tak suexec me zarve a konec, protoze ocekava
wrapper pod stejnym uzivatelem jako se spousti. takze pres nejaky exec() a pod
v php si uzivatel muze ten wrapper opet prepsat tak, aby smeroval na jeho
php.ini.
vyresil jsem to pres chattr +i.

diky
mk