Záhadné DNS dotazy na localhost

Vladimir Dvorak - mailinglists vladimir.dvorak na vdsoft.org
Úterý Březen 16 20:00:37 CET 2010

Take zdravim,

jak mate nastaven /etc/libnss-ldap.conf? Nehledate v LDAPu jeste krom
users/groups neco jineho? (viz nsswitch.conf)

Btw... nedovedu si prestavit duvod, proc zrovna ps(1) by melo cekat na
ldap ...

V.