Dotaz na routovani

Vladimir Dvorak - mailinglists vladimir.dvorak na vdsoft.org
Středa Březen 24 11:35:22 CET 2010

Dobry den,

pokud chcete nektery provoz z aplikacni proxy vest pres jiny router nez
vychozi, tak je mozne definovat smerovaci pravidla primo na proxy
serveru (pomoci prikazu ip route ..., iptables neni nutne).
Nepovedete-li to pres proxy, tak tam bude potreba uprav na ADSL modemu
(te vychozi brane, protoze veskery provoz od klientu smeruje prave tam)
- coz  nebude at tak trifka naklikat, jestli to vubec pujde. Mozna by
bylo lepsi udelat vychozi branu pro klientske stanice treba z toho proxy
serveru.

V.

--
Vladimir Dvorak