Dotaz na routovani

Martin Hankovec mhk_konf na ceskearchivy.cz
Středa Březen 24 11:55:49 CET 2010

Dobry den,
nastavit routu na proxy serveru samozrejme muzu, jenze to nechodi (viz muj
predchozi email). Problem, je, ze na tom serveru bezi jeste jine sluzby
(sendmail, ssh apod.), ke kterym se pristupuje prave z tech inkriminovanych
adres v internetu. Potom se mi pri jednoduchem nastaveni routy veskery
odchozi provoz presmeruje pres druhy modem a nechodi to (nebo jsem Vas navrh
zcela nepochopil).

Cili jinymi slovy: potrebuji, aby se pres druhy modem smeroval provoz jenom
na urcity port a IP v Internetu (zevnitr->ven, na port 80 na nejake adrese v
Inetu), ale provoz prichazejici na proxy server z Inetu(zvenku->dovnitr,
sendmail, ssh atd.) se vracel zpet zase pres ten puvodni modem 1.

Veskery provoz, ktery ma byt zevnitr-ven presmerovan jde pres proxy (http
protokol).

Dekuji
MH