virt-manager a nefunkcni /dev/ttyS0

Úterý Březen 30 20:41:13 CEST 2010

On Tue, 30 Mar 2010, Zdenek Kaminski wrote:

>   Pokud si naklikam do virtualu /dev/ttyS0, tak se mi to objevi v
> konfiguraci serial0.xml. Kdyz pak virtual pres virt-managera pustim,
> seriovy port se tvari, jako by byl mrtvy. Pres minicom do nej zadne
> prikazy neposlu, telefon neodpovida. Ve vypisu procesu na hostiteli vidim,
> ze se qemu spousti takto:
>
> /usr/bin/qemu-kvm [...]
>      -serial pty -serial /dev/ttyS0 \
>
> Kdyz si to vsak pustim rucne a krome '-vnc ...' vynecham jeste '-serial
> pty', tak je vse v poradku a z virtualu mohu minicomem na telefon
> pristupovat.

A není to tím, že zdvojený -serial vyrobí dva virtuální sériáky, čili
uvnitř je mrtvý /dev/ttyS0 spojený s nějakým pseudoterminálem, o který
nikdo nemá zájem a živý /dev/ttyS1 spojený s vnějším ttyS0?

Jiná otázka je, proč to ten bláznivý virt-manager zdvojil.

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21st century edition /