virt-manager a nefunkcni /dev/ttyS0

Zdenek Kaminski sutr na valasske-laboratore.cz
Středa Březen 31 07:25:34 CEST 2010

On Tue, 30 Mar 2010, Pavel Kankovsky wrote:

> A není to tím, že zdvojený -serial vyrobí dva virtuální sériáky, čili
> uvnitř je mrtvý /dev/ttyS0 spojený s nějakým pseudoterminálem, o který
> nikdo nemá zájem a živý /dev/ttyS1 spojený s vnějším ttyS0?

No, myslel jsem si to take, ovsem ani /dev/ttyS1 nebylo zive. Jakmile jsem
ale rucne vyhodil z xml odkaz na ono pty, coz ma byt primarni console pro
onen virtual, tak se mi to rozbehlo (virtualy spoustene pod rootem, ne pod
qemu)

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...